2012. október 10., szerda

Idén újfent nem úsztam meg sorozatok terén...:D


Hali :D
Mivel vége a nyárnak, így lassan lefolynak az utolsó nyári sorozataim is.
Azonban folytatódnak az eddig folytatásra váró sorozatok, valamint bővelkedek újakban is.
Idén befejeződött a Dr. House, valamint sok, tavaly újonnan elkezdett sorozatomat is lezárták (Awake, The River, Alcatraz, stb.) így reméltem, idén nem fogok olyan sok sorozatot nézni. Főleg, hogy tavaly is, a szeptemberben induló 22 részes sorozatokból egyedül a Revenge volt, amit néztem.


 
Tévedtem!
Idén, durván megszoptam.
Hogy lássátok, hogy áll a listám:

1. Fringe
2. Odaát
3. SW The Clone Wars
4. A Mentalista
5. Revenge
6. South Park
(ezek, amik már elindultak)

7. The Walking Dead
8. Vámpírnaplók
9. Homeland
(ezek, amik szó szerint pár nap és elindulnak)

És nem...nem maradhatott ennyiben:
(ezek azok, amiket most kezdtem el nézni és lesz*pom magam annyira jók...)
10. Revolution 
11. Arrow (akit érdekel: ez a DC-s, Supermanből ismert Oliver Queen-ről szól ;))
12. 666 Park Avenue
13. Hunted
14. Chicago Fire
15. Last Resort
16. Beauty and the Beast

És akkor ezek mellett még megemlíteném, a nyárról maradt, utolsó részeit a napokban csatornára dobó
17. Alphas
És akkor az összes nyári sorozatomat, amik annyira sikeresek lettek, hogy folytatják őket!
18. Breaking Bad

19. Falling Skies
20. Teen Wolf
21. Longmire
22. Continuum
23. Perception (aki a mentalistát szereti, annak ez kötelező!!!)
24. Baby Daddy (Szerelmemmel néztem, de jön a 2. évad xD)

És végül végre egy fantasztikus Marvel produksön:
25. Ultimate Spider-Man (és végre jó!)


Szóval, mint láthatjátok...hát...jaj :D
Jelenleg már 15 sorozatot nézek hetente megjelenő új részekkel. És amint elindul az a 3 a napokban, megkapjuk a 18as számot. :D
+ a képregények, + a webisodes,
És igen, e mellett rajzolok, barátnőzök, barátozok (nem félreérteni), sulizok és utazgatok. :D
Sz'al...igen. Röviden ennyi xD
Remélem, mindenki jól van, aki ezt olvassa. :)
Üdvözlök mindenkit!
Szevahalicsákánycső.

Ui.: Füvi élete már meghaladta a 22 percet O_O

9 megjegyzés:

  1. látom,pörögsz, mint a güzümaci:D

    VálaszTörlés
  2. Basszus xD kb. 15 percel ez elött láttalak Dunaújvárosban. :D kb. 1 méter választott el attól, hogy kigáncsoljalak és autogrammot kérjek tõled erõszak lehetséges használatával xD basszus xD

    VálaszTörlés
  3. És miért nem tetted? :D Mármint az erőszak alkalmazásán kívül minden mást? xD
    Tudod mit csináltam éppen? Mentem szinkronizálni xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor ez azt jelenti h már kész csak le kell szinkronizálni? (YEAH xD)

      Törlés
  4. Nem mertem. Mivan ha bajod esik? Kaptam volna rendesen a többi rajongódtól :D xD meg hát én is dolgomon voltam vagyis úton + váltott a zebránál a lámpa és mire végre teljesen lecsengett, hogy te voltál az, addigra már rég ott sem voltál.

    VálaszTörlés
  5. Figyu, csak hogy tudd.
    Először is nincs olyan "rajongói táborom" mint azt ahogy te elképzeled. :D
    Másodszor pedig ha vannak is emberek, akiknek tetszik a művem, azokat nem Dunaújvárosban találod meg, így ott nyugodtan idejöhetsz hozzám, ha legközelebb látsz. :D
    Csak majd Yoko-ként szólíts meg, onnan tudni fogom, hogy nem egy kéregető pedofil vagy, aki megint azt hiszi 18 alatt vagyok :$ X'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Megint"? Miért, ez eddig hányszor fordult elő? xD Egyébként én itt vagyok, szóval a rajongói táborod legalább egy fős :D EPIC WIN!!!

      Törlés
  6. :D Így fogok köszönni, hogy szia én vagyok a pedofil akire vágysz xD tuti egyből vágnád kiről van szó. Érdekesen festene ez a jelenet :D xD

    VálaszTörlés
  7. Tudom ez más téma, mint a fanmoovies, de ez is videózás.: https://www.youtube.com/watch?v=ttFJ-Y5YM2g&feature=g-all


    mondanátok véleményt?:D esetleg likolnátok?feliratkoznátok?:D (bocsi a hirdetésért)

    VálaszTörlés