2012. szeptember 3., hétfő

Hebi-s Barmok Különkiadás 2 (Élőszereplős kisfilm)



A Hebi-s barmok Különkiadás II. avagy a 2. élőszereplős kisfilm.



ÍME:  http://www.youtube.com/watch?v=vQspybTWFPI
(Naruto-kunon is fent van!)
ÉS íme a vicces videók :P : http://www.youtube.com/watch?v=a-OekZF7S2w&feature=youtu.be


Sziasztok. Mint mondtam, elkészült a 2. élőszereplős film, ami az elsővel ellentétben már jóval komolyabb hangvételű volt, mégis kapcsolódott a HBhez.

Szereplőkről pár szó:
Az első részből Czapi kivételével mindenki visszatért kisebb nagyon szerepekkel.
1, A Garfield hangjáért rajongók örülhettek, hisz az első rész pár mp-es jelenete ellenében most konkrétan főszereplővé tettem.
2, Csvezér szinkronhangját meg egyszerűen nem lehet komolyan venni, így kijelenthetem, hogy a rész legviccesebb jelenetei hozzákapcsolhatóak.
Az egész „álom scene” jelenet akkora filler értékű, hogy tényleg csak azért van, hogy többet szerepelhessen. …MEGÉRTE xD

3, Fecek barátunk kint volt Amerikában, onnan keresztül skype-oztunk vele. Nem sokat szerepel, de arra pont elég volt, hogy a filmben szerepelhessen, valamint bugyuta kérdései mellett ő legyen a nyitott szál a részben, ugyanis Konyi azt nem tudta, hogy Mardel időközben vele is beszélt.
4, Mattennel való közös jelenetemet tartom a legjobb jelenetnek az egész kisfilmben! Feltétlen kikötésem volt, hogy immáron ÉLŐBEN szerepeljen, ne csak skype-on keresztül, mint ahogy az első részben. Mivel ő 180 km-re lakik tőlünk, így ez az első rész esetében nem volt megoldható, de most már úgy alakult az életem, hogy meg tudtam oldani, így a lehető legtöbb jelenetet írtam neki.
És persze ő volt az első, akinek megmutattam a filmem kezdetleges forgatókönyvét, amit végül 1-2 megfontolandó tippel, ötlettel kiegészített.
5, Konyi szereplése szerintem nem volt váratlan, miután az első részben is ő a főszereplő mellettem. Azonban a végkimenete érdekes fordulatot vett.

Eleinte volt egy ilyen alternatív ötlet, hogy Czapi áll minden mögött. :P

6, És végül én. Lehet, egoista vagyok, de őszinte is, így én bevallom: Az első rész egy rólam szóló nyáladzás. De azt is bevallom, hogy akkor k*rva jónak tűnt. xD Ma visszanéztem azt és most is tetszik, de igyekeztem a 2. részt úgy megírni, hogy NE én legyen a FŐ FŐ Főszereplő. És ez sikerült is. Mardel és Konyi hivatalosan is többet szerepel, mint én.



Hirtelen jött a forgathatnékom, így nem vettük figyelembe, hogy nem soká’ suli, így időhiányba kerültünk. Ergo pár jelenet, ami világosabbá, érthetőbbé tette volna a filmet, és megszüntethetett volna 1-2 kérdőjelet, kimaradt. Most tisztázom, dióhéjban, hogy értsd a sztorit: (ezek amúgy többszöri megtekintés után kivehető:) Megbeszéltem Mattennel ugye, hogy be kellene bizonyítanom, hogy nem vagyok befolyásolható, és ezt úgy kellene bizonyítanom, hogy elraboltatom magam. (Matten flashback) Ezt elmondtam Konyinak, megkértem, hogy raboljon el, (Epilógusból leszűrhető) majd írjon Mattennek egy levelet a végeredményről (Epilógus). Majd ez után bevettem a „Matten Csodaporát” és elfelejtettem ezt az egészet, hogy nekem volt ilyen ötletem. (Ezt onnan lehet tudni, sejteni, hogy megkérdem Konyit, hogy miért csinálja ezt, ergo nem tudom miért raboltak el). Nem köptem, ez lett a végeredmény. Konyi megitatta velem, majd magával is a csodaport, majd mindketten elfelejtettük, hogy ez megtörtént. Egyedül Matten tudja ezt.  (hogy elhiszi-e vagy nem, nem is lényeges).
Meg ugye Fecek, aki nem volt a számításokban.



Tervbe van véve még 3 db ilyen film.
- A Hebi-s barmok Különkiadás 3 - Dimenzió
- A Hebi-s barmok Különkiadás 4 - A Hagyaték
- A Hebi-s barmok különkiadás 5 - Minden meghal
 

A következőt mindenféleképpen Dunaújvárosban fogom forgatni, ami annyit tesz, hogy Czapi főszereplő lesz, míg Konyi és Mardel háttérbe szorul. Valamint terveim szerint 3 új szereplő is lesz. Persze az eddigieket is meg akarom tartani, így ha minden jól megy, 10 szereplője lesz a következő filmnek.

Persze ez még csak vázlat, természetesen most nem ezzel fogom tölteni az időmet, hanem a Füves CS életének befejezésével.  Habár bevallom, most szívem szerint forgatnám a következőt, mert nagyon bepörögtem. xD

Ebbe a részbe egy darab naruto zenét nem raktam.
Hamarosan elkészülök egy videóval, ami a forgatás alatt készült, tömérdek „elbaszarintott és vicces” videók összességét alkotja.

Remélem tetszett a videó. Most már tényleg csak Füves Cs életére várjatok.
J
Sziasztok ^^

5 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. hogy őszinte legyek, ez az egész felülmúlta az elvárásaimat, pedig alapból úgy számítottam erre, hogy biztos jobb lesz az elsőnél (és szerintem azért az se volt semmi), tehát... na, összehoztatok nekem egy jó délutánt!:D

    VálaszTörlés