2012. november 21., szerda

Nyugodj békében, Czapári Dávid!


Ez a bejegyzés megrázó lehet, így kérek mindenkit, hogy saját felelősségére olvassátok el!!!


November 20.án este 10 órakor kaptam a telefonhívást, hogy az én legjobb barátom, Czapári Dávid, meghalt.

A legkevesebb, hogy (még ha remegve is, de) mesélek nektek erről az emberről, akit testvéremként szerettem.

Dávid (vagy ahogy én szoktam hívni: Czapi) velem egy időben kezdte el a főiskolát. Akkoriban nagyon nem nyílt meg szinte senki előtt, azonban bennem mégis látott valamit. Leállt velem beszélgetni mikor megszólítottam, és ahogy telt múlt az idő, azt vettem észre, hogy egyre több dolgot elmesél nekem, amiket amúgy nem szokott, míg már vágytunk egymás társaságára. Ez idő alatt mindketten sokat tudtunk meg a másikról.
Czapi (bár nem volt semmi oka rá,) felnézett rám, mikor magamról vagy mikor a HB-ról kezdtem el mesélni. Később már azt vettem észre, hogy az ő nevét is terjesztem, amennyire csak tudom, míg végül úgy vált közismerté (E TERÜLETEN!), mint Fertőző Fickó hangja! Közkedvelt szinkronhang!!

Mindig mesélt nekem a jövőről, hogy hogyan képzeli el magát évekkel később. Tudni kell, hogy imádott DJ-skedni, és olyan egyedi zenéket játszott, hogy jó magam is imádtam eljárni a DJ bulijaira. Még egyszer Rózsaszentmártonra is lementem vele egy versenyre, ahol 2. helyezést ért el, nála, a szakmát régebb óta űző személyeket lehagyván.  (Korábbi bejegyzésemben olvashattok erről a kiruccanásról.)

Első félévben együtt jártunk úszni, utána onnantól meg is lett a sajátos nyelvjárásunk, amit csak mi ketten értettünk. Elég volt néha 1-2 szót mondanom és máris értettük egymást.

Bármi problémám volt…BÁRMI, neki elmondhattam, hisz tudtam, hogy nem adja tovább! És ő tényleg nem! Amikor kitaláltam mindenféle ökörködést, ő volt az első, aki azonnal jött velem.

Még Conra is fel tudtam hozni egyszer magammal.
A főiskolán mindenki szerette Czapit! Halálának híre, akkora mennykőcsapásként érintett minket, hogy azt elmondani nem tudom.

Oldalakat tudnék még írni erről a jólelkű, igaz barátomról, de szerintem ennyiből is le tudjátok szűrni milyen ember is volt Dávid!

Szívből remélem, hogy békében nyugszik!


Isten veled, barátom! Nyugodj békében!  Soha nem felejtünk el! Szívemben örökké élni fogsz!

9 megjegyzés:

  1. Őszinte részvétem neked is és az elhunyt családjának!

    VálaszTörlés
  2. Egyszerűen összeroppan a szívem. Nehéz már csak olvasni is erről, nem hogy közvetlenül átélni.
    Még igazából fel sem fogtam, hogy ez most komoly.

    Őszinte részvétem a családtagoknak!
    El sem merem képzelni, mi történhetett szegény Czapival.

    Nyugodj békében!

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Basszameg! :"(
    Miért?Miért kellett ennek történnie?

    Nem nagyon ismertem Czapy-t de amikor beszélgettem vele egy kicsit Facebook-on akkor is mindig segítőkész, önzetlen és kedves volt velem annak ellenére hogy alig ismert. Miért mindig a jó emberekkel történik ez? Áhhhh én ezt el sem tudom hinni. Komolyan mondom olvasgattam a bejegyzést és azt vártam hogy mikor írod ki hogy Czapynak semmi baja és full egészséges. :"(
    Őszinte részvétem! Czapy a kedvenc szinkronhangom volt és rajongtam a hangjáért és egy jó embernek ismertem meg.
    Nyugodj békében Czapy!

    VálaszTörlés
  5. Sajnos nem ismerhettem sem személyesen, sem facebook-on keresztül, mégis elsírtam magam a bejegyzés olvasása közben. Tudom hogy ez nem sokat segít, de őszinte részvétem neked, és a Czapári családnak egyaránt.
    Nyugodj Békében Czapári Dávid! :(

    VálaszTörlés
  6. nyugodj békében !! :"( nem fogunk elfelejteni :(

    VálaszTörlés
  7. Nem ismertem őt személyesen,de ahogy végigolvastam egy percre kihagyott a szívem.
    Részvétem,és nyugodjon békében. ~ <3

    VálaszTörlés
  8. Czapi ikertestvére köszöni mindenkinek az együttérzést (a család nevében is)!

    VálaszTörlés
  9. Részvétem tudom milyen érzés valakit elveszteni :((
    Igaz nem ismerem se fb se semmilyen más körölmények között de azért rész vétem a családnak és minden hozzátartozónak :(
    Nyugodjon békébe soha nem felejtjük el.

    VálaszTörlés