2012. június 5., kedd


Ahoy.

Örömömre szolgál, hogy kijelenthetem:
Megírtam a könyvemet!
Most már csak le kell védetnem és elküldenem könyvkiadókhoz.
Már egy napomat rászántam, hogy találjak pár kiadót, de mindegyiknél az úgymond „tökölési idő” több mint 2 hónapig fog tartani MINIMUM!
Persze az is lehet, hogy az összes kiadó azt fogja mondani, hogy „ÉLETEMBEN NEM OLVASTAM EKKORA SZ*RT!”  :D
De akkor sem csüggedek, legalább elmondhatom, hogy írtam egy könyvet. :D
Ha mást nem, poénból kinyomtatom, befűzetem és kirakom porosodni a polcomra.

A lényeg, hogy akármi is lesz, 2 hónap MINIMUM még eredményt kapok. Így, hogy ne unatkozzak, visszatérek a jó öreg, valaki által még talán ismert, félbehagyott Hebi-s barmokhoz, azon belül Füves Cs életéhez.
J

Akit érdekel, elmondom, mi lett a sorsa az előbbi bejegyzésemben felsorolt sorozatoknak.

- Missing -> elkaszálták
- Awake -> elkaszálták, de le lett zárva, hál’Istennek!! Szívemhez nőtt ez a sorozat!
- Alcatraz -> kasza
- The River -> kasza
Viszont bővült egy új sorozattal a listám -> Continuum

Szerk.
Illetve még eggyel  -> Longmire



A többit folytatják, vagy jelenleg tart

 ANyum műve :D
Neve: Bű'Rádí' (kinek nem esne le: bőrradír..)



Éééés…asszem ennyi.
Szevahalicsákánycső.

18 megjegyzés:

  1. Mareadt a Túlélők túlélője cím? Asszem így írtad.

    VálaszTörlés
  2. paff akkor azt kemèny lesz megvenni most nyàron xD de Zolcsi,ha nem adjàk ki akkor elkuldod nekem ugye *.*

    VálaszTörlés
  3. "Túlélők túlélése" a cím. Eleinte úgy volt, hogy ez csak egy úgynevezett "munka cím" lesz, hogy faszántosan nézzen ki amíg írom is xD
    De egész jól körülírja, sz'al valószínűleg marad.

    Ha nem jelenik meg (ami csak hóónapok múlva derül ki), akkor elküldöm :)
    Ha meg megjelenik akkor val'szeg az egoizmusom az egekig fog törni és a csapból is ezt fogom folyatni, sz'al...:D

    VálaszTörlés
  4. A Rivert még nem biztos, hogy kaszálták, mert a Netflix tárgyalásokat folytat az átvételéről. ;P Remélem átveszik. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, eddig valóban így volt, és én is reménykedtem, azonban jött sajnos a hír:

      "Döntött az ABC csatorna is az eddig függőben lévő sorozatai sorsáról, s 4 újonc drámától szabadult meg, ezek a GCB, a Pan Am, a Missing - Elrabolva (Missing) és a A folyó (The River). "

      Meg a színészek nagyja is elment már..:(
      Fú, pedig nekem annyira bejött :D

      Törlés
  5. Szorítok, hogy megjelenjen ^^
    Pedig a Missinget, szerettem :/

    VálaszTörlés
  6. én is nagyon szorítok, hogy megjelenjen ^^ am hogy áll a Füves CS élete? csak mert már tűkön ülök, hogy megnézzem :D
    Ui:ha megjelenik a könyv, akkor mondd el h mi a címe, mert akkor megnézem :D

    VálaszTörlés
  7. örülk hogy megirtad a könyved már várom, hát ha kiadják, ha nem nekem is küldd el XDD am mikorra várható Füvi élete?

    VálaszTörlés
  8. UUi:eddig hány képkocka van kész? és eddig hány perces? :D

    VálaszTörlés
  9. UUUi.:az 1.fele (15.Rész) már kész van? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mert azt tudom, hogy egybe jönnek ki, de már kész van? :DDD

      Törlés
    2. Áááh, még csak 7 perc van kész, és 400 képkocka^^

      Törlés
    3. Lassan két hónap után van valami hír a könyvedről?

      Törlés
    4. Még nem küldtem el kiadóhoz mert bekavart 1-2 dolog. PL ilyenek, hogy érdemes személyesen elmenni előtte, mert ha e-mailben elküldöm, akkor val'szeg el sem fogják olvasni (mondván, hogy napi 1000 e-mailt kapnak)^^"
      Sz'al majd személyesen, csak hát idő meg pénz kérdése ez :(

      Törlés