2012. augusztus 4., szombat

Napjaim (+ Con + HB + stb)

Sziasztok.

Rég írtam, viszont sok minden felgyülemlett, szóval adok egy kis életjelet magamról, de csak dióhéjban. ^^


Matten szülinap

Matten 18. születésnapjára voltam hivatalos egy szombati napon, amiről ő maga nem is tudott. Az anyukája szervezte meg az egészet és hívott el a lehető legtöbb embert, (köztük engem) egy ilyen pincehelységbe, ami marha jól nézett ki. Még előtte leleveleztem anyujával, hogy csak úgy tudok elmenni, hogyha ott alszok xD
Ez az egész egy ilyen tipikus „MEGLEPETÉÉÉÉÉS” fílinges születésnapi party volt. :D
Mindenki elbújt, és mikor Matten mit sem sejtve belépett, felkapcsolódtak a fények, ment egy szolid muzsika, diavetítés, majd a végén karaoke.
Igen, mint mondtam, csak dióhéjban írok le mindent, mert akkor hosszú lenne ez a bejegyzés.
Sajnos itt nem készült kép T.T
azonban elmondhatom, hogy VÉGRE karaokéztam Mattennel. Először a „Beatles – Let it be” majd utána a „Paul McCartney & Michael Jackson – Say say say”-t. Utána egyedül (illetve Matten öccse besegítésével feváltva a) „Eagles – Hotel California”-t.
Örök emlék!! Isten éltessen még egyszer, barátom!
J




Kaposvár.

Mattennél fél6kor feküdtünk le, és fél10kor már keltünk is. Igen, hulla voltam. Egész nap ott döglöttem, majd utána estefele elindultam barátnőmhöz, azonban ő nem volt otthon (amit tudtam amúgy :D). Hogy akkor miért mentem oda? Mert másnap reggel hajnali 4kor onnan indultunk én, anyuja és Rebeka le, Kaposvárra, ahol is ő már vár engem ^^
Röviden: A mamája kaposvári, aki lehívott engem is oda ^^.
Itt is iszonyat jól éreztem magam, azonban első nap olyan voltam, mint egy hulla, ugyanis vasárnap (előző nap) már nem akartam 4-ig aludni, ugyanis az akkor csak rosszabb lett volna (nekem). Így a 2 nap alatt aludtam 4 órát ^^ Délután meg gyűlölök aludni, így ott sem aludtam, csak este :D
Ez is egy örök emlék maradt
J Életem szerelmével ott ahol ő a legjobban szeret lenni. J
Oks, abbahagytam a csöpögést :D Itt voltam 4 napot, majd jöttem haza.



Budakalász.

Azonban az élet nem állt meg.  Kaptam a telefont Tomitól,  hogy ideje lenne meglátogatnom őket.
Röviden. Tomival és Ernővel (testvérpár-> HB12ben a 2 srác hangja, kik Sui mellett ülnek) tavaly Balatonfüreden ismerkedtünk meg (Én, Konyi, Vitya és Turcsi). Azóta egyszer lejöttek hozzánk, Szentesre, buliztunk a körösön, majd Januárban, a születésnapomra. Így most ideje volt viszonozni ezt. Azonban most négyünkből csak Konyi meg Én tudunk menni. Ez iszonyat fílinges volt. Pingpong, póker, kosárlabda, szombaton margitszigeti bringó-hintózás (asszem ez a neve xD), stb.
Nagyon jó volt végre viszontlátni a barátaimat!
J



Con

Haza se értem, Markov rám írt, hogy „jövök-e Conra?” Ekkor megtudtam, hogy lesz Con xD Másnap már Yoko-Girl is hívott, sz’al tuti megyek, ^^ Azt kell mondjam, hogy ez egy marha nagy Con volt. Ott volt mindenki, akivel akartam találkozni, és HÁL’ISTENNEK nem voltak ott azok, akikkel nem akartam találkozni! ^^ Két szóval: TÖKÉLETES CON!! 
J
Szerintem a képek magukért beszélnek, így nem részletezem, csak a végét :D
Mivel szokásomhoz hívem lekéstük a buszt, így én és Unamito elindultunk egy „lyuk”-ba.
<Lyuk = pesti ismerőseim nászúton vannak, így az albijuk kulcsait nekem adták. Albijuk = lyuk xD >
Nagy nehezen odataláltunk, majd reggel fél6kor már keltünk is és mentünk haza.
Este még Markovval megbeszéltük, hogy ÁLLÍTÓLAG mind2en ott voltunk, de nem futottunk össze..na mind1, majd máskor :D


Itthon

Szerdán jön le Laurám, így vele leszek a héten >.< Konkrétan alig vagyok itthon, de MÁR kapom a meghívásokat a barátaimtól, de még jelenleg itthon vagyok, így a mondandóm itt megszakad :D


HB

Na igen, aki még valamennyire is emléxik a HB-ra…hát…én próbálok haladni, de még sehol sem tartok xD Pedig már több mint 400 kép  és 7 perc kész van, de akkor is. Na mindenesetre egyszer elkészülök. J Addig is kitartás.

-> ezt most, hajnali 2kor állítottam össze, így vacak, rossz és semmitmondó! ^^
A minősége meg siralmas, hisz csak ilyen minőségben engedte feltölteni ez a...





Minden jót mindenkinek. Pápá
J

Ui. Hétfőn pár csoporttársammal megnéztük a Batman-t Imax-ben *.*
Külön bejegyzést érdemelne!!!
Christopher Nolan *.*
->a nevemet én fújtam ^^"

12 megjegyzés:

  1. Gyààààà x'D ez a kis vidi mègjobban felcsigàzott :D akàr csiga èlete akàr nem,màr szìvbol vàrom :D conon meg majd talizunk legkozelebb :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez tipikusan az a videó, ami annyira semmitmondó, mert szinte csak a régi jelenetek vannak benne, de a végén van 1-2 új, ami viszont annyira el van "torzítva" hogy csak azok vesznek ki rajta valamit, akik pontosan tudják a sorozat menetét illetve ismerik azt :D
      Conon tali.
      Megsúgom, hogy most forgatom a 2. filmet :P ÉS még 2 tervbe van véve, sz'al összesen 4 lesz :P

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. Helyeeeees ;) :D
    Vicces, hogy a rész egyik legvéresebb jelenete pont az első 7 percben van, így könnyű volt az előzetest "érdekesre" alakítani xD

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Ez a poszt most nagyon jól jött így délután! :D
    Egyébként, már annyira várom, hogy mi lesz a könyvvel.

    VálaszTörlés