2012. május 2., szerda

*.*


Hali.

Nem szoktam mostanában sokat írni, úgyhogy  gondoltam írok valamit.

Mint azt tudjátok (vagy nem) IMÁDOM a madarakat!


Valamelyik nap sikerült haza jutnom, ahol mostanában alig vagyok, és randomra elmentem Csongrádra egy madártenyésztőhöz… mert miért ne?
(Lehet visszaemlékezni vagy visszaolvasni az egyik bejegyzésemnél a „RANDOM” menüpontra)

Továbbra is írom a könyvem, és már nagyon rajzolnám a Füves CS életét, mert az szerintem tarolni fog! …ne köss belém: SZERINTEM!!!
ÉS eddig ilyen téren mindig igazam volt xD  - > NA EBBE már nyugodtan beleköthetsz :D
(De aki elsőnek ír ezzel kapcsolatban csak alá támasztja a véleményem. )

Csoki.

Ui.: Ez a megújult Blog csak felkúr így a végén xD

11 megjegyzés:

  1. Zolcsi ez........ mi akart lenni? O.O bejegyzès?
    ugyanazt mesèled hònapok òta. mesèlj valami ùjat :D amùgy èn a horcsogoket szeretem jobban :3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valamivel életben kell tartanom a blogomat, amíg nem folytatom a HBt, nem? :)
      A maradék szabad időm mellett, örülök, hogy erre volt időm :)
      De szerintem öszedobok valamit, amin egy JÓ ideig mehet a téma :)

      Törlés
  2. Én most hogy bekapcsoltam a Firefoxot..... visszatértem a régi irányítópulthoz vhogy.. trolololo~ :'D

    VálaszTörlés
  3. Csak kívántsiság:
    A madarat ami a kezedben van hogy hívják?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sárgabóbitás Kakadunak :) Hogy a gazdája minek nevezte el, azt nem tudom ^^

      Törlés
  4. az első képen a falon lévő két fekete tányér (?) miatt úgy nézel ki mint mickey egér.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bazd tényleg úgy néz ki XD

      Törlés
    2. ...és most már én is így tekintek a képre...köszönöm xD

      Törlés
  5. amúúgy mért van a 2. képen censored felirat

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert kicenzúráztam...tudniillik ezek a képek pont azután készültek, hogy kozmetikusnál voltam :D
      Az elsőn még viszonylag tűrhető, de a második... :D

      Törlés