2012. április 19., csütörtök

KÁval hogy Con :D

Sziasztok.

Kaptam a minap Markovtól a kérdést msn-en, hogy „én Conról nem fogok írni, mint eddig mindig?”
És ekkor kapcsoltam, hogy tényleg nem írtam, mert el vagyok havazva és el is felejtettem, hogy az élményeimet megoszthatnám itt. Most ezt javítom:

 

Szombat

Időben sikerült felkelnem az órám negyedik csörgésére, majd elkészültem, összepakoltam, lefürödtem, stb. A buszom indulása előtt egy 10 perccel mit vettem észre? Nem találom a napszemüvegem. Remek. Anyu elvitte mind a hármat. Hogy miért kell napszemüveg az amúgy igen borongós időjárás mellé? Mert mostanában a hajam elérte azt a hosszúságot, amit napszemcsivel már hátralehet csapni. Ergo így szoktam mozogni mostanság. A nélkül hülyén nézek ki, mert összevissza áll.
A lényeg, hogy hála anyunak, hülyén néztem ki a 2 napos Con mindkét napján -.-’’  :D



Hála Mattennek engem nem érintett az a gigantikus méretű sor amiből amúgy én újfent hál’Istennek semmit nem láttam, mert előre megvette nekem a jegyet. Mikor megérkeztem találkoztam jó sok emberkével.  Matten egyből a nyakamba ugrott, majd miután eljártuk a „baráti táncunkat” vettem észre, hogy mellette van még pár ember, akiket ismertem, köztük Markov, akivel már régóta terveztem, hogy koccanok, csak ugye celeb mivolta lévén külföldön lazul… vagy ott él? :D

Miután a közös kép megtörtént, bementem leadni a cuccomat, amit sajnos muszáj volt magammal hozni. Kint már várt az időközben odakerülő Yoko-Girl (Laura), akinek látványa bearanyozta a napomat ^^
Mellette volt Tündérlány (Réka) akinek szintén örültem ^^
azonban nem sokat voltam vele kezdetben, mert Matten azonnal letámadott, hogy „ITT VAN EGY DARTH NIHILUS!” …nos…ez a kijelentés magáért beszél! Hajtóvadászatba indultunk. Meglett ^^


Valamikor ezután rohant le az állat Levi, akivel rommá ordítottuk magunkat 2 mp alatt, majd el is ment a hangom, de vicces volt :D Bekínált pipával, aminél ötletemnek hála, elkészült a legjobb közös képünk.



Valamikor ez után futhattam össze Danival is, aki a felém szóló(/bújó) macskadorombolásával (*.*)közölte, hogy
„Drága barátom, olyan jó hogy látlak végre, már úúúgy hiányoztak a közös percek :D” vagy valami ilyesmit.
*Javíts ki ha tévedek, lehet csak magamból indulok ki* xD   Vele sajna nem készült közös kép….


Persze taliztam még aznap Koncicával, Peincíível, Dragival, és még pár emberrel. (nem sorolom tovább, mert val’szeg magukra vennék az emberek a sorrendet…:D)

A nap további részében fel-alá járkáltam a Con területén, sushiztam, beszélgettem mindenkivel, képeket csináltam akikkel szerettem volna, vagy akik velem szerettek volna és leginkább az én Yoko-Girlömmel voltam <3 ^^

Este Mattennél aludtam, akivel úgy terveztük, 11 fele Conon leszünk. … Fél11kor keltünk. :D
Vasárnap


Amíg Mattennel vártuk az Örsön a Conbuszt, amit 1 mp-vel késtünk le (láttuk ahogy elmegy), összefutottunk Kakuzuval, aki csatlakozott társaságunkhoz (így lettünk 3an xD).
Conra mikor megérkeztünk, beszélgettünk egy szépet, majd MIUTÁN megállapítottam, hogy ő egy angyal, rámutatott, hogy „amúgy ott lehet kapni Walking Dead-es felsőt”
OO
O_O
OMG
*magyarázat: Aki nem tudná, hatalmas nagy Walking Dead függő vagyok, képregény, sorozat, egyaránt, így felém ilyen mondatot nem illik elhinteni*
Nagy nehezen ellent mondtam a kísértésnek. Azonban Kakuzu ekkor kinyitotta száját és …és…rábeszélt…RÁBESZÉLT!
A napom ismét be lett aranyozva xD Köszönöm Ency (K) :D

A nap többi része hasonlóan telt mint a szombat, így nem részletezem. Estefele még Dragival elmentünk mekizni, ahol megbeszéltük, hogy amint megnyertük a lottót, nekünk ’ci jó életünk lesz :D
Taliztam még barátnőjével, majd a 20:40-es buszomat 6 perccel lekéstem. Dragit rávettem, hogy várjon velem népligetben, az 1 óra múlva induló járatra. Addig interneten kerestük, hogy lehet automatát hekkelni. Elvoltunk.

A buszon részegek voltak, akik iszonyatosan irritáltak. Ami viszont nagyon tetszett, hogy amikor még fel se szálltak a buszra, a sofőr MÁR leordított nekik! Pacsi sofőr :D

Na röviden ennyi
J
Most pedig megyek könyvet írni, hogy utána meg HBt rajzoljak :D

Szevahalicsákánycső ^^


6 megjegyzés:

  1. Össz-vissz annyit mondtam, hogy:
    Zoooolcsiiiiiiihhh..^^


    xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez hülye. Azt is odaírtam, hogy *Doromb-Doromb.*, de eltüntette.O.o

      Törlés
    2. "Össz-vissz annyit mondtam, hogy:
      Zoooolcsiiiiiiihhh..^^"
      Ami egyenlő azzal amit írtam, hogy mondtál xD

      Törlés
  2. Fù de befolyàsos fazon vagyok :P

    VálaszTörlés
  3. Basszus nem láttalak(Vasárnap), pedig a képen ott vok a háttérben xD Ilyen is csak velem fordulhat elő.

    VálaszTörlés