2012. április 11., szerda

Mi van veled, Yoko?

Sziasztok.

Páran a fejemhez vágták, hogy mostanában el vagyok tűnve.
Nos, ez így van.
Hogy miért azt pár pontba le tudom egyszerűsíteni
A, Iskola
B, Utazás
C, Könyv
D, Random-élet


Iskola Hétfő- Szerda reggel 8tól egészen este 7ig óráim vannak. Hogy miért? Mert így a csütörtök délutánom és a péntekem szabad. Csütörtökön reggel van floorballom, ami nagyon király. Viszont hála neki, így egész Csütörtökön hulla vagyok a nap további részében.
Innentől 2 irányba mehet a hetem további része.
Vagy haza Szentesre (ami a ritkábbik verzió) vagy Pestre barátnőmhöz és megmaradt barátokhoz.



Utazás Ha előbbi, akkor csütörtökön nem sokkal floorball után megy a buszom, ami az egész délutánomat elveszi a maga 4 órás utazásával. Este meg már csak alvásra van időm.
Ha utóbbi és pestre megyek, akkor megmarad a csütörtököm, de hétvégén nem kerülök gép közelbe.

Könyv Ha szentesre hazajövök akkor itthon nem HBt rajzolok, hanem könyvet írok. Most nagyon benne vagyok és teljes gőzzel ezen dolgozok. Így sajnos a HB-re kicsit várnotok kell.
Vicces, hogy pont 200 képkocka van megrajzolva eddig xD

Random élet Ez a legjobb: D  Írok kettő példát:

1 napra hazajöttem szentesre, de itthoni barátaim, akiknek hiányzok, pont kitalálták mikor vagyok itthon, így elhívtak. Elmentünk kocsikázni, majd egy tűzoltó autót elkezdtünk követni, ami egy pusztába vitt ki minket, ahol hatalmas tűz volt. Ez addig volt poén, amíg egy növényvédőszerekkel teli kisház be nem robbant és elzárta a visszautunkat xD
Vicces sztori amúgy. 4en voltunk, mind másként reagáltunk. Mellettem ülő gyerek menni akart, mert az útközben kiért rendőröktől beparázott, mondván, hogy ránk kenik. Másik gyerek adta alá a lovat, hogy valamelyik filmben a tettesek visszamentek a helyszínre. Harmadik gyerek közelebb akart menni. Én fényképeket csináltam xD
Hosszúsztori, majd egyszer elmesélem talán.


Másik ilyen, hogy hétfőn úgy terveztem alszok délig. Ehelyett 11kor már egy svájci vizilabda csapattal játszottam apummal együtt xD
Röviden: Apum egyik magyar barátja, aki Svájcban vízilabdaedző, a teljes svájci csapatával szentesre jött. Apummal odamentünk, majd jött az ötlet. Nem megyünk be? Miért ne?
Tudni kell, hogy eredetileg azért mentem le a strandra, hogy mamámat elbújtassuk a locsolók elől, de ebből az lett, hogy hazavittük és elnémítottuk a csengőt xD Mi szemetek! :D :D

És még egy rakat ilyen sztorim van ehhez a „menüponthoz” de majd máskor.


Lényeg a lényeg, a HB most kicsit szünetel, de amint a könyvemet befejeztem, jön a Füves Cs élete, ami Füves Cs rajongóknak iszonyatosan tetszeni fog!!!
Hétvégén Con, amire úgynézki megyek. Aki akar, ott megtalál.
Sziasztok

J

31 megjegyzés:

  1. Visszahíztál, Zolcsi? Első képen alig ismertelek meg!xD(W)

    Mellesleg ez a tűzoltót követősdiként induló Michael Bay elvű valós szituációba való érkezős sztori behalás.xD
    Bár a képeket igazán mellékelhetted volna.:D

    Conon kocc.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked még nem mutattam a képet? Amin még mondtam is, hogy a zöld füst, miért zöld (növényvédő szer).
      :D Mert tudom, hogy pár embernek megmutattam, de neked nem? :O
      Am nem találtam a gépemen, facebookra meg nincs feltöltve asszem.

      Nem híztam vissza, csak a képen nézek ki így :D Val'szeg mert a hajam nem takarja az arcomat, nem úgy mint eddig :D
      ..hm...bááár...most hogy így mondod, lehet tényleg híztam xD
      de akkor a mérleg miért nem mutat többet? És a ruháim, amik lecsúsznak rólam, miért csúsznak még mindig le? :D
      Sz'al a jelek nem ezt mutatják :D

      jaja, Conon kocc! :)

      Törlés
    2. Ja és még így utólag: Nekem nagyon könnyű elhízni xD
      Ha már 1 héten megengedem magamnak a mekis kaját, végem van xD
      + azt nem is említem, apum hova hívott holnap...

      Törlés
    3. Ja és hogy megint védjem magam így 3. kommentként xD:
      A fekete felsős emberkét leszámítva a többiek ropik :D De komolyan, iszonyat soványak. A Czapit meg láttad milyen :D

      Törlés
    4. A szürke pólós nem nagyon tűnik ropinak.xD Meg az amellett álló gyerek vádlijai sem erről árulkodnak.xD

      Törlés
    5. A szürkepólós hasonlóan vékony alak, mint te, csak ő szín izom xD (Bocs most ezt nem köcsögségnek akartam írni, csak tényleg így tudom a gyereket körülírni. Nagy harcművész a gyerek)
      A mellette álló gyerek meg focista, ergo CSAK a vádlija a nagy, amúgy ropi a gyerek (Y) Köszi az alátámsztást :D

      ...de bazz úgyis talizunk élőben nemsoká majd lecsekkolsz xD
      Am addigra úgyis felhízok :D

      Törlés
    6. Nem mek conra :(...DE majd az egyik ismerősöm úgy is felkeres benneteket :D

      Törlés
    7. Nem.. Pedig külön megkértem :(

      Törlés
  2. A floorball nekem is egy nagy kedvencem.Igazábol az a jó benne ,hogy majdnem ugyanaz mint a hoki,(Sajnos a korizással haragban vagyok XD)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én egy igen felettéb vicces beállásban tudok csak korizni, ami olyan szinten vicces, hogy inkább hagytam ^^ Nem mintha lett volna lehetőségem rá :D :D
      Anno 1-2X mentem át szomszéd városba korizni :)
      Floorball viszont most a hivatalos tesim a sulin :D

      Törlés
    2. A jégkorongot pedig sokkal izgalmasabb játszani:D mért ellenszenves dolog sok embernek a korcsolya?:')

      Törlés
    3. Én is csípen, de rohadt béna vok benne >.<
      Régen kellett koriznom alsóban még amikor Pesten laktam...Itt falun meg csak a tavon lehet korizni.De egyszer kihívlak Zoli egy floorballra, hátha addigra megtanulok XD

      Törlés
    4. Mert szerinted én annyira jól tolom? xD
      Eddig én se toltam még :D

      Törlés
    5. Legalább akkor talán egy szinten leszünk :D

      Törlés
  3. Zolcsi ha conon Danival leszel akkor talizunk ! xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenki velem hirdeti magát, bakker??xD
      Mintha csak Sir Markovot hallanám.

      Törlés
    2. Mert mindenki akivel talizni akarok az a te közelében van!

      Törlés
    3. "kocc" és "vele leszek" között vagy különbség van xD

      LOL, Sir Markov...ez alázás volt xD

      Törlés
    4. Komolyan úgy hirdette a Magyarországra jöttét, mintha egy szupersztár lenne:D Bruce Willis érkezéséről kevesebben tudtak szerintem, mint Markov megjelenéséről:)

      Törlés
    5. Már a fanokkal is előre letisztázta, hogy kötelezően járjanak oda hozzá autogrammért.

      Törlés
    6. A lényeg, hogy nem a hírnévért csinál senkise sorozatot (Y) xD

      Törlés
  4. Zoli csak kivántsiságból (meg azért is mert le vok maradva az infokkal) mit írsz?

    VálaszTörlés
  5. tom h nem túl jó a helyesírásom bocsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Képzelj el egy katasztrófa filmet, csak könyvként :)

      Törlés
  6. Jó kis könyv lehet az. :D barátnőm (aki szintén nagy rajóngód neked is meg a HB-nek is) azzal poénkodott h már várja a műved kiadását :D

    VálaszTörlés
  7. Ja én meg rákontráztam hogy akkor az első kettő a mienk lesz! Kiharcoljuk :D

    VálaszTörlés