2012. március 7., szerda

Sziasztok.
Elkészültem a Hebi-s barmok 2. évadának utolsó részével, azaz az évadzáróval.
http://www.youtube.com/watch?v=KzcMulm7W0w
A Füves CS rajongók örülhettek, ugyanis ez a rész, erőteljesen Füves CS centrikus volt.  A fő szál konkrétan róla szólt. De hogy ne az egész sztori ott játszódjon, így kihasználtam a másik üresen álló szálat, és úgy döntöttem, kicsit ismertetem veletek, az Anti-Hebi legrejtélyesebb tagját: Titok barátunkat.

Ebben a részben 4 Anti-Hebi-s szerepelt. Titok még mindig rejtély, higgyétek el. Cs vezérről viszont egyre több minden derül ki. Láthatóan nem szereti Füves CS-t. De vajon mindig így volt ez?
Füves CS életében erre is fény derül. Építészből meg végre több látszódott, mint sima köpeny.
Ami a részben a legidegesítőbb lehetett, hogy majdnem lett 2 remek harc, már fel is voltak készülve rá, de a végén valami miatt elmaradt. Hogy miért? Mert még nincs itt az ideje :P
Még régen, úgy volt eredetileg, hogy Füvi csak a második évadra lesz főszereplő. Azonban a sztorijaim megkövetelik, hogy maradjon.
De már nagyon sok a szereplő, így évadzáró rész révén, ideje volt egy halálos áldozatnak.
Műsorvezető elsőnek a 8. részben jelent meg, azonban igazi nagysikert a 12. részben hozott. Ott szerette meg mindenki, így talán vannak páran, akik sajnálják. Annyit mondanék ide, hogy eredetileg már a 12. részben megölhettem volna, így adjunk hálát, hogy még 1 rész erejéig láthattuk: D
Vagy jobb lett volna, ha Füvi hal meg? :P
Kiderült Füves CS, Öregfószer és Kékhajú Cs nevei is!

Ez a rész, 1123db képkockájával, valamint 19 perc, 22másodpercével rekordot döntött.
Hogy miért lett ennyi? Azért, mert útközben telepakoltam + jelenetekkel. Ilyenek például:

- Angyal-Ördög Juugo,
- Agytrösz-Démon,
- Orochimaru szövegének 90%a,
- Sasuke átokpecsétje
- és Suigetsunak is adtam egy kis szerepet, csak ne hiányozzon már az évadzáró részből.

És végezetül köszönetet mondanék Dancinak és Zenának a rajzokért. Nagyon illettek a részhez J

Egy észrevétel:
Ha azt nézzük, hogy az első részem 5 perces, úgy, hogy belőle 1 perc a kezdés, akkor a 13. részt vehetjük 2nek, a 14.et meg 3nak és máris van 17db részem xD
Látjátok? Haladok én xD

Ui.: A 13. részben, amikor ment a TV a kirakatban, ott a falon látható egy kép. Na, azon Műsorvezető van. A kép felé van írva angolul, hogy „ a halál hamarosan eljön érte”. Alá meg, hogy „festette Isaac Mendez” Na, most tudni kell, hogy Isaac a Hősök című sorozat főszereplője, aki lefestette a jövőt… értitek már?
J

Következő rész(ek) Füves Cs élete lesz J
Ez jó hír a Füvirajongóknak, rossz hír annak, aki utálja, J
Ne adjátok fel. És azok se, akik Suigetsut hiányolják. J

sziasztok ^^

17 megjegyzés:

  1. nos szóval nekem nagyon tetszett a rész a végén mikor a műsorvezető feláldozta magát kirázott a hideg, amit csak kevés film/sorozat ért el nálam ^^ (akit érdekel ezek a sorozatok/filmek azok: Avatar Aang legendája, Resszkessetek betörők 1/2, Oroszlán király 1/2) szóval nekem ahogy írtam nagyon bejött a rész :D csak így tovább.

    VálaszTörlés
  2. Én valamiért nem bírom megnézni... :( Hogy nézzem meg? Vagy youtube-on is próbáltam beírni, de nem dobja ki... :(

    VálaszTörlés
  3. Egész jó rész lett, de azért mindig van mit fejlődni!
    Az előző részekhez mérten maga a történetvezetés az animációval karöltve sokkal dinamikusabb, ami pozitívum.
    A zenéket külön kiemelném, mert azok jók voltak nagyon, habár a Supernatural - Oh Dead c.számnál (amit imádok) egy kicsit jobban feltekertem volna a hangerőt mivel nem érvényesült eléggé, Disturbed meg magáért beszél. (király)
    Még mindig sok a dráma, de ennek a résznek talán kellett is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mellékesen a szinkron iszonyat jó volt, annyira hogy akár rendes filmben is el tudnám képzelni, főleg Építész szinkron hangja nyerte el most per pillanat a tetszésemet...

      Törlés
    2. Hülye vagyok vagy tényleg hallottam a Dűne zenéjét?

      Törlés
    3. Kezdés után rögtön / Eric Clapton - Bad Love
      Amire Suigetsu énekel / Phil Collins - Easy Lover
      Titok megjelenése alatt / Jen Titus - O Death
      Füvi és CSvezér "majdnem " harca alatt
      Legvégén / Metallica - One
      A többit sorozatokból vágtam ki: (Teen Wolf, Smallville, Csillagkapu, Alphas)

      Ui.: Majd reagálok mindenkire, csak most órán vok egész nap :D

      Törlés
  4. Boldog Nőnapot Yoko!!! :DDDD
    oké... nem volt vicces. facebookon nem tudtalak elérni szóval ide passzintom be a fanartomat.

    http://kepfeltoltes.hu/120308/F_ves_CS_copy_www.kepfeltoltes.hu_.png

    (igen rengeteg hiba van benne de azért remélem tetszik ^^)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagyon kemény :D :D
      Köszönöm szépen :)

      Törlés
    2. nincs mit ^^
      kicsit furán néz ki így füvi :D

      Törlés
    3. Jézusom... Ezt kézzel rajzoltad? o.O O.o Meg színezted? Meg a háttér?

      Törlés
    4. igen ^^ a háttér meg egy kis photoshop pattern bűvölés volt ;)

      Törlés
  5. Bocsi, h ezzel zaklatlak titeked, de 1X néztem meg a részt (hozzádeszem nagyon zsír) egyből kibukott h fdani is rajzolt bele. már csak az elején amikor csak egy szem látszódott. ebből látszik, h neked is, zoli, és neki is megvan a sajátossága---tehát szerintem VÉKONYVONAL!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Yoko Logan,
    Ez rohadt jó rész volt! *.*

    U.I.: Nem, nem most néztem meg csak most kommenteltem.

    VálaszTörlés
  7. Ez a rész nekem is nagyon bejött, mind az animációk és rajzok, mind a szinkron terén. Maga a "Csiga" centrikus történet nem mondható a kedvencemnek, de valamelyest kihoztad belőle a legjobbat, sensei :D
    Na, szóval tetszett! :))
    Várom a következő részt! ;)

    U.i.: A jelentet, amint Műsorvezető kirángatja Füvit a liftből, és feláldozza magát, márcsak a maga a karakter tar fejtetője miatt is az Armageddon című film egyik a végén lévő hasonló jelenetére emlékeztet. De lehet, hogy csak nekem ilyen ismerős.

    VálaszTörlés
  8. imádom :DDD a szinkronban 1 hiba se volt, a rajzban... hát, jobb, mint ahogy szoktál rajzolni :DDD a sztori pedig... hát, műsorvezetőt, és füvit is sajnálom... mindazonáltal ez az egyik legjobb rész :)

    VálaszTörlés