2012. március 12., hétfő

BESOKALTAM az élettől

Sziasztok

Tudnotok kell, hogy elkezdtem rögtön a HB14. része után írni egy könyvet. Egy olyan könyvet, aminek története teljesen egyedi, és már szinte látom magam előtt. (Semmi köze a HBhez vagy egyéb animéhez), teljesen reális.
A sztorit még nem mondom el, de a lényeg, hogy besokalltam:

Ezt akarom írni. De mellette HBt akarok rajzolni.
Ha a könyvet írom, van esély rá, hogy befutok. Ha nem futottam be, elb*sztam az időmet, amit HB rajzolásra fordíthattam volna...HBre, amit meg tutira várnak az emberek, de azzal kb semmit nem érek el a magam boldoggá tétele, és a ti nekem szánt kedves szavaitok mellett.

Sz'al nem tudom...+ ugye dupla HB rész jön, amit nagyon jóra kell megrajzolni, így alapból még nehezebb a dolog...+ a suli is szopat...úgyhogy nem tudom.
BESOKALLTAM...azt már nem is említem, hogy bulizni egyáltalán nem járok már mostanában...

Na mind1, megyek írni a könyvemet...vagy rajzolni?

Ui.: A sorozatok új részeinek megjelenéseit meg már pláne nem is említem..

20 megjegyzés:

  1. Miután megijesztett a bejegyzés címe, a tartalom elég szépen lelankasztott.
    Olyan miatt vagy döntésképtelen, ami kapcsán ez azért nem enyhén túlreagálás.:D

    Csináld mindkettőt, és kész.
    Nem kell túlfirtatni.

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek Danival. Csináld azt, amelyikhez éppen kedved van :D Esetleg még idő beosztsát is csinálhatsz: egy óra könyvírás, egy óra rajzolás.
    Nem kell ezen így fennakadni :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem jelentsd be h abbahagyod a HB-t ès majd meglepetèskènt drukkolj elo vele x èv mùlva ès akkor senki se fog nyaggatni,sot mèg orulnek majd neki h mègis lesz HB :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Főleg akkor lesz nagy a meglepi-heppy, ha mindenki elolvassa eme' kommentedet, kedves Markov-sensei xD
      Mondjuk az ötlet nem rossz... Így legalább rájöhet, kik azok az igazi rajongók, akik egy évig epekedve várták a HB új részét (Y)

      Törlés
  4. Oks, akkor lehet félreértelmeztétet. Eszem ágában sincs abbahagyni a HBt, de most nagyon a könyvemet csinálom. Csak ugye időhiányom van.
    Nem tudom beosztani az időmet, amikor asse tudom melyik nap hol leszek valamint mennyi időm lesz, mi meddig tart az adott napom, stb.
    Amikor van szabadidőm, jön a kétség, hogy NEM TUDOM MELYIKET csináljam. Mert kedvem van mindhez egyből...és ha az egyiket csinálom akkor zavar hogy elfelejtem a másikat, ...fordítva meg fordítva!

    VálaszTörlés
  5. Nos Zoli,
    én azon a véleményen vagyok, hogy hagyd abba a HB-t és inkább a könyvre fókuszálj, mert ha a könyvvel egy minimális összeget össze tudsz szerezni, akkor már jobban megérte elkészíteni mint a Hebi-s Barmokat amelyet körülbelül 9-13 ezer embernek csinálsz INGYEN! A HBvel valószínűleg nem fogsz pénzt keresni, míg egy jó könyv írásával nem rossz összeget össze tudsz kaparni :) Szerintem inkább a könyvet írd meg.
    Gáspi voltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen igazad van, Gáspi...de nem szeretek dolgokat félben hagyni :P

      Ma pl, reggel 9- mostig könyvet is írtam most meg rajzolok....de így nagyon lassan haladok...és a könyv ...ATyaúristen annyira beleéltem magam...mind2be
      ---röviden:
      AAAAAAAAAAAGYFAAASZT KAPOOOOOKKKKm ékjdfhgjápodfhnglsfd

      Törlés
    2. dobj fel egy érmét, ha írás akkor könyv, ha fej akkor HB :)) ennyit tudtam segíteni ^^"""

      Törlés
    3. Ne reménykedj, 100% hogy lesz több HB :P
      Csak kérdés, hogy mikor :D

      Törlés
    4. Hàt igen zoli...Szerintem règ apa sot nagyapa leszel mire befejezed :)

      Törlés
    5. Jól van Gáspi, tudjuk hogy csak teret akarsz magadnak, hogy Dantci is és Zolcsi is eltűnjön XD

      Törlés
  6. Időbeosztásból én aztán nem fogok előadást tartani. XDDD De ha nem megy a kettő párhuzamosan, úgy, ahogy az előbb írták, hogy mikor melyikhez van kedved, ...szóval, amelyik jobban leköt.. Nah, ha ez nem működik, mert szerintem ez mindenkinél más.. - Akkor én a könyvre szavazok. Meg is mondom, miért : Rajongóként nagyon soknak számít néha az a néhány hét, ami alatt egy-egy új rész megjelenik. Ezt én hűtlenkedéssel :P szoktam kompenzálni, ergo más animeparódiákat, animéket, sorozatokat nézek. Tehát, mivel így is sokat kell várni amúgy is a közönségnek, ezért az említett csoport már hozzá van edződve, a macska meg fel van mászva a fára, tudom, tudom...
    Ha nyavalyognak, ne hagyd magad, az ihletet meg kell ragadni, különben elszáll. Addig üsd a vasat, amíg forró, és egyéb közhelyek... Nekem már nagyon sok ötletem szállt már el ... melegebb éghajlatra, csak mert nem szántam rögtön időt rá, hogy feljegyezzem, le kell írni, különben elfelejti az ember. Ha meg leírod, valaki biztos elolvassa félkészen. -.-" Áá, hagyjuk. xD
    Szóval nyugodtan koncentrálj a könyvre, fanok tudnak várni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Nekem a telefonomon a naptáram TELE van ilyen ötletekkel :D
      Mind a napom folyamás a leghülyébb helyeken jut eszembe és azonnal leírom :D

      Törlés
  7. Szerintem betegedj le körübelül fél évre és akkor nem kell egy jó ideig törődnöd az iskolával. :D
    Amúgy komolyra fordítva a szót szerintem inkább a könyvvel törődj többet, mert akik szeretik a sorozatot, azok tudnak várni néhány plusz hetet részenként, akik meg csak nézik, azoknak meg mindegy, hogy mikor jön ki az újabb epizód. (Egy nézőponton vagyok Renge-künnel.)

    VálaszTörlés
  8. Na Zolcsikám, Jön a Szent Szó! XD

    Figyelj. KÖNYVVEL befutni nagyon nehéz. Tudniillik egyre kevesebb a közönség. Mára már nagyon kevés Fiatal Olvas. Nézd meg például az embereket a blogokon. Meglátnak egy bejegyzést, aminél háromnál többet kell görgetni, és nem olvassák el, mert nekik túl sok. Pedig egy A4es lapot is alig töltene be.
    Másrészt egy Könyvkiadónak ELADNI egy könyvet már eleve nehéz, mert elolvassák, és Ők döntik el, hogy megfelel-e az Ő elvárásaiknak. És még ha meg is felel, a Siker nem garantált, mert tulajdonképpen NoName vagy, senki nem ismer (természetesen ezen a szubkultúrán kívül), úgy hogy a fogyás is elég nehézkes lenne, főleg, hogy nincs pénzed Reklámokra sem.

    VISZONT!

    Ha most pörög a könyvön az agyad és MEGY az Írás rendesen, akkor FÉLBE NE HAGYD! Könyvet jól megírni NAGYON nehéz, és csak akkor megy rendesen, és akkor működik jól, ha az agyad eleve tele van ötletekkel és azon pörög!

    Szóval: Csináld a könyvet amíg bírod szuflával, de amint kifogysz az Ihletből AZONNAL térj vissza a HB-ra. Ki tudja, talán a rajzolás újra megihlet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Találtam egy olyan kiadót, aki (hogyha jó a könyvem) hajlandó kinyomtatni valamint reklámozni saját pénzből :D

      Élő példa:
      Tegnap rajzoltam, majd du. lementem mamámhoz könyvet írni. Mind2vel haladtam.
      MA? Ma nem csináltam semmit...nem tudom miért..

      Matten, szent vagy :D

      Törlés
  9. Mi az 4 lába van, asztal, de nem szék? :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kecske :D

      am aki szeret cosplay-ezni annak itt a helye: legenygeri.blogspot.com Nyugodtan értékeljétek a blogot comment formájában, és ne sajnáljatok feliratkozni rá ;)

      Törlés