2012. február 28., kedd

Óriási változás a HBn belül????

Kedves mindenki.
Kérlek titeket, segítsetek dönteni (szavazni), egy számomra nehéz, és bonyolult kérdésben.

A 15. résztől (3. évadtól) áttérjek-e vékonyvonalra, avagy sem?

Az utóbbi időben már mondogatom magamnak, hogy sokkal gyorsabban haladnék, ha vékonyvonallal rajzolnám a HBt. De hát a HBnek a vastag vonal az egyik sajátossága....de így meg olyan CSIGABIGA lassan haladok, hogy undorító.
A napokban, pont rajzoltam és megkérdezte albitársam, hogy "mi a különbség a vastag és vékony vonal között?". Megmutattam neki. Gyors, hipp-hoppba, rajzoltam egy képet vékony vonallal: Ez lett belőle:
Kérdés: El tudnátok így képzelni, a HB további részeit? Meg tudnátok szokni? Nem lenne zavaró? Vagy esetleg szebb lenne?
Oldalt szavazzatok, kérlek, és általa segítsetek eldönteni, hogy legyen tovább.
Kommentekben meg várom az őszinte, segítő véleményeiteket.

Köszönöm mindenki :)

Ui.: A kép, nem tartalmaz semmi spoiler, még csak köze sincs a HBhez, attól független, hogy hasonlít Műsorvezetőhöz. :D
Uui.: Már tényleg a végén vagyok a 14nek, és szerintem iszonyatosan kemény rész lesz (évadzáró!)
Uuui.: Ez az első rész, ami meghaladta már az 1000 képkockát ;D
Bye ^^"

26 megjegyzés:

  1. sokkal-sokkal-sokkal-sokkal-sokkal jobb a vékony körvonal, szerintem realisztikusabb (mármint egy animéhez mérten), letisztultabb és sokkal jobb mint a vastag :D

    VálaszTörlés
  2. De a HB-hez kurvára,de kurvára illett a vastag körvonal,nekem az jobban tetszett :(

    VálaszTörlés
  3. ..és ÍÍÍGY lettem méginkább bizonytalanabb xD
    De legalább látom, hogy megértitek a problémámat:D

    Ez kb ilyen, mint:
    "A változás kell, de nem mindig jó" :D

    VálaszTörlés
  4. Szóval ha a szavazók többsége igenre megy a te döntésed is biztos? Ezzel a stílussal nőtted ki az olyan fikázásokat mint "Tiszta 1AÉ koppintás." a helyedben nekem ez sokkal egyszerűbb döntés lenne. Rengeteg rajongód van aki így szereti a stílusod és olyanok is akik az újat is szeretnék. Kérdés, hogy mit szólnának azok akik így szeretik de többé nem láthatnák azért mert létszám hiányban voltak, nem fogják megutálni a HB-t? Ezzel csak azt mondom, hogy csakis a te döntésednek kéne lennie. xd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A legvégső döntés úgyis az lesz, amit én akarok, csak még ÉN is gondolkodóban vagyok.
      Viszont nagyon kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok.
      A váltáshoz és a maradáshoz is rengeteg pozitív és negatív dolog szól..
      A legrosszabb mondom az, hogy lassan haladok. Ezen biztos segítene a változás. Bár, az elején még ugye ezt is megkellene szoknom...De ugye a vastag vonal meg a sorozat egyénisége...hát nem tom..

      Törlés
    2. Rossz pont, hogy a rajzod nem túl profi de mellette szól, hogy a vastag vonallal stílust alkot ami jó pont. Ha vékony vonallal rajzolsz az két rossz pont mert nem lesz igazán egyedi stílusod és olyan lesz mint bárki más sorozata és te azt akarod beállítani jó pontnak, hogy hamarabb lesz kész. De mennyivel is? Én egy hetet merek tippelni nálad. /:

      Törlés
    3. Saikon azt a pesszimista gondolkodásodat már xD
      Nézzetek már rá a képre! Egy stílust nem az határozza meg, hogy most vastag, vagy vékony a vonal-.-" én egy ilyen rajzot álmomban sem keverném össze más rajzával... Minden motívum Zolihoz vezethető vissza, mm a stílusához.. Itt nem sok lényege van a vastag Vs vékony vonalnak (Y)
      Meg lássuk be! a vastag vonalas rajzoláshoz nagyobb képméret kell, hogy szebbet tudjon valaki alkotni.
      Nagyobb képméret = több MB helyfoglalás a gépen.
      Meg ez a vastag vonal kicsit tágabb, mert Paintben 5 vonalvastagság van

      Törlés
    4. Szerintem sokkal jobb a vastag, valahogy ezen a képen nincs meg a "HB színvilág" :/ És igazat adok abban Márknak, hogy egy stílust nem feltétlen a vastag-vékony vonal határoz meg, de valahogy Zoli rajzai hiába utalnak ő rá, még sem ugyan olyanok mint a teltebb vonallal. Remélem nem változtatsz, mert mint mondtam valahogy a színek sem olyanok, mint korábban azáltal, hogy vékonnyal rajzolsz. Márpedig a HB egyik legnagyobb pozitívuma szerintem a kitűnő színvilág...

      Törlés
  5. Személy szerint, ha a két képet nézem egymáshoz, akkor én a vékonyabb vonalat használnám mivel a vastag sokkal sematikusabb ábra viszont a vékonyabb vonallal készült munka több dolgot is kihoz, és láthatóan szebb, mint az eddigi munkáid!
    + ha azt vesszük figyelembe, hogy ha lényegesen gyorsabban dolgozol ezzel, akkor több időd marad a részletekre is, ami nem egy rossz dolog!

    VálaszTörlés
  6. Sz'entem már sok emberke megszokta a vastagvonalat. Én is hozzájuk tartozok, de mindenkinek megvan a saját kis véleményecskéje. A szavazások szerint inkább meg kéne változzon, de ez nem a HB stílus.

    HA tovább vékonyvonallal folytatod, a sorozat végén a helyedben újrarajzolnám a 14. részig.

    VálaszTörlés
  7. Én Doma Márk mellett állok. Leri róla, hogy ki rajzolta...
    Tény, hogy egyik sajátossága a HB-nek az a vastag vonal... De figyeljétek meg a képet! Sokkal valósághűbb, mint a vastag. Amugy meg mindenkinek jobb ha gyorsabban jön az új rész.

    Ui: Ami viszont a vastag mellett ál, az az, hogy így sokkal jobban látszik a hiba a képen pl.: a fül.... De tényleg sokkal jobb a vékony.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az utóiratoddal teljesen egyetértek, nem akarok gonoszat mondani, de nem tudom, hogy fejezzem ezt ki máshogy...Zoli sorozatát szerintem nem a kiemelkedő rajztudás miatt szeretjük annyian :) a vékony vonalnál sokkal jobban látszanak a hibák, ismételvén az előttem szólót.

      Törlés
  8. Mi az, hogy a Vastag vonal Stílust teremt,és attól lesz egyéni? XD Attól rohadtul nem lesz egyéni.

    Szerintem Próbáljuk ki azt a vékony vonalat, még ha 1-2 rész erejéig is, és lássuk meg mit szól hozzá a Publikum :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Viszont meg kell hagyni, a Füvis képnek Rohadtul jól áll a Vastag vonal! :D

      Törlés
    2. Azt is meg kell hagyni, hogy ez egy nagyított részlet kisebb részletek nélkül. :)

      Törlés
  9. Yoko èn a vèkony vonalat,neked,semmikèppen nem tanàcsolnàm.A hb eddig vastaggal volt rajzolva ès rèszben ez tette eredetivè.Plusz ez valahogy a HB rèsze...Persze mèg ha vèkonnyal rajzolsz is làtszik a kulombsèg a te ès a Dani rajzai kozott (nem bravùrròl beszèlek) de szerintem maradjon ilyen...Màr megszoktuk ès nem kell felborìtani.ès jobban is mutat a vastag.Max talàn vèkonyìthatsz rajta kicsit.

    VálaszTörlés
  10. Én igazából a vékonyosok mellett állok... Nekem tetszik ez a kis újítás... Szerettem a Hebis barmokat (még most is szeretem, csak a megfogalmazás kedvéért), de én ezt az újítást támogatom... Sokkal színesebb így a rajz, gyorsabban kész van, s Zolinak is jut ideje az életét élni... Ezek az én nézőpontjaim... :)

    VálaszTörlés
  11. Hát.. vannak mellette és ellene szóló érvek is... szerintem mégis a vastag vonal a jobb. És nem csak a stílus miatt, hanem mert úgy jobban is néz ki. Bár szerintem is élethűbb egy kicsit a vékony vonalas, de nekem ez a kép valahogy nem adja vissza a Hebis Barmok hangulatot... És igenis, a színek sokkal intenzívebbnek tűnnek a vastag vonalas képen!

    VálaszTörlés
  12. Szerintem a vastag vonallal jó a HB és én úgy szeretem ahogy van. A vékony vonallal ahogy már előttem is mondták olyan lenne mint bárki más sorozata. A HB egyik eredetisége a vastagvonal és ez jobban is mutat, szerintem.

    VálaszTörlés
  13. Hát haló vastagvonalas emberek! Nem a körvonaltól lesz egyedi az alkotás, hanem amit a körvonalak alkotnak. Teljesen mindegy milyen vastagságú a kontúr, melyik HBhoz hasonló sorozatban láttatok bár Zoliéhoz fogható paintes szemeket? Azok a szemek vékony vonallal is ugyan úgy mutatnának/fognak mutatni, talán egy kicsit esztétikusabb lesz az összkép, mivel így ha megkívánja a történet a részleteket könnyebben ki lehet dolgozni.

    VálaszTörlés
  14. Bocsi , hogy itt reklámozok, de a blogom ujraindult! Új számláló (mert a másik behalt), új téma! Aki szeret cosplayezni, annak itt a helye! legenygeri.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kell még ÚJ téma, mert jelenleg a sajátom sincs eldöntve...

      Hát emberek...nagyon nem könnyítitek meg a dolgomat :D
      Kb mind amit írtatok igaz és helyes...ehh ^^

      Törlés
    2. Aaam yoko, én a saját blogomról beszéltem ^^", mert TE voltál aki mondta h ne csinájlak fanmade-et a takaról

      Törlés
    3. ÉS ez feljogosít arra, hogy témától teljesen eltérve öncélúan reklámozd a saját blogod, aminek ehhez semmi köze.. Gratulálok.

      Törlés