2012. február 22., szerda

Valami

Hali.
Igazából azért írok csak új bejegyzést, hogy ne hanyagoljalak titeket meg a blogomat ^^"
Semmi új hír nincs, így gyors, írok valamit.

Van egy  hír: Most már megint rendelkezésre áll a kütyüm, amivel tudok hangot adni :D
Rossz hír: Sokáig vannak óráim suliban és ott is alig tudok rajzolni...sz'al nem tudom mi lesz :D
Még rosszabb hír: Nincs még megrajzolva...igaz már a végén tartok, de 1 hónapja is a végén tartottam...
MÉÉÉG rosszabb hír:  A program, amivel meg kellene szerkeszteni a HBt még mindig rossz.
Ui: Íme, egy Hetalia fanszinkronos alkotás:
http://www.youtube.com/watch?v=GfYmKKmp7Jk&feature=related
Nem azért raktam fel, mert ÉN is benne vagyok, hanem azért raktam fel, mert megkértek.
Na jó, nem, igazából senki nem kért meg, de a vidi gyűjti a nézettséget :D
Ezek mellett egész jó lett, véleményem szerint.




Órán poénból (meg unalomból) elkezdtem rajzolni papírra kézzel. Na most tudni kell rólam, hogy KÉZZEL nem tudok rajzoni :D
Ezek lettek belőle: (kicsit spoiler tartalmú a 3. évadra tekintettel. Mondjuk úgy, hogy a képen 50% spoiler van, de hogy mi, az titok :P)
JA és még valami: Nem volt radírom, emiatt nem tudtam kijavítani a már általam is észrevett hibákat  ^^
SZ'al nem belekötni meg javítgatni, hogy "ez lehetne szebb ha blablabla" :)
csóka ^^

13 megjegyzés:

  1. Nagyon fasza lett a vidi is, meg a rajzok is... xD A vidin szétröhögtem magamat, a rajzok meg tényleg jók lettek... ( így zárójelbe megjegyezném, hogy én is imádok rajzolgatni, csak épp nekem sincs nagy tehetségem hozzá... xP :P ) :D :D

    VálaszTörlés
  2. Jaj, imádom a Hetaliát, a szinkron pedig tökéletesen illik hozzá! És úgy tűnik, annyit néztem HB-t, hogy a hangodat rögtön kiszúrtam :D Kicsit beteges vagyok, de na...

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Fhú nagyon jók vagytok a Hetalia-ban!!!!! Jó lenne ha a ti szinkronotok menne a tévében meg ilyenek, profi munka egyértelmű! Gratulálok hozzá.
    Nézd, a való élet az első, remélem a suli jól megy, és ha nem lesz akkora hajtás akkor majd tudsz velünk, csibékkel is foglalkozni. :) Vigyázz magadra!

    VálaszTörlés
  4. fanox a videó alig várom kiderűljön a doboz tartalma.

    VálaszTörlés
  5. Jól látom, hogy Füvinek 4 szeme van? 0.o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. -.-'
      Az nem Füvi...Füvi nem tagja az Anti-Hebinek...ellenben Csvezérrel, akinek már a 10. részben is 4 szeme volt ^^

      Törlés
    2. Mivel nem a legjobb a kép minősége, és gyakorlatilag, ugyan olyan stílusban van megrajzolva, így akár ő is lehetett volna. ^^'

      Te mondtad, hogy van a képeken spoiler, így ő is lehetett volna valami csoda folytán :D :P

      Törlés
    3. A kulcsszó a "csoda" folytán :D
      A képen csak az Anti-Hebi tagjai vannak, így nem illik oda bele :D
      + Füvi le van külön is rajzolva ..:D

      Törlés
  6. Fùù Zoli :D ez kemèny volt :P fuves cs-t màr arra se mèltatjàk h megkulomboztessèk a tobbi karaktertol >BD heheheheh

    ui: bosszù a fulbevalòèrt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem azért írtam, hogy "csak azért is basztassalak" hanem mert komolyan úgy gondolom, hogy nem áll jó, ahogy Daninak sem, mint ahogy ezt ott is leírtam :D

      Törlés
    2. Tudom èn Zolika :D èn meg csak imàdlak szivatni :P

      Törlés
    3. Oks, de a "Zoliká"t sürgősen elfelejted!!!
      Am lehetne szerintem jobb elfoglaltságod is xD

      Törlés
  7. Akkor zolcsi :3 am ha ez lenne az elfoglaltsàgom...hàtt...hùha... xD

    VálaszTörlés