2013. június 14., péntek

Államvizsga kézcsók + (Utolsó élőszereplős HB)

Sziasztok.
Örömmel jelentem be, hogy leállamvizsgáztam, úgyhogy most már lett egy kis időm azokra a dolgaimra, amikkel már nagyon foglalkozni szeretnék.
Bár már nem elsősorban van a Hebi-s barmok rajzolt verziója, de mindenféleképpen befejezem a hátra lévő részeket.


Magáról a vizsgáról nem beszélnék, gyakorlatilag annyiból állt, hogy kimásztam a 10emeletes panelépület tetejére a kisablakon keresztül és ott, TECHNIKÁTÓL ELZÁRVA tanultam a kinyomtatott tételeimet, zavartalanul. Na de nem is akarok róla beszélni többet. :D

Ami fontosabb és titeket is érint(het):
Úgy adódott, hogy az élőszereplős HB filmjeim 6 szereplője közül 2-en kiutaznak külföldre, így az újonnan kialakult határidő miatt, a következő, aminek nekiesünk, az a Hebi-s barmok: Különkiadás 4 lesz. …és nagyonodafogunkbasznineki! Hogy miért? Azért mert kérem szépen ez az élőszereplős film lesz az utolsó! (Mármint HB Különkiadás, persze filmeket még fogok forgatni :P ).

Mint előző bejegyzésemben említettem a következő rész végén lesz egy kis szerepe annak, aki beküldte a kérdéseit, és hogy ki által szeretné megválaszolni őket. A játék még él, a szabályokról az előző bejegyzésben olvashatsz.

Megnéztem a Másnaposok 3-at, ami véleményem szerint a trilógia leggyengébb része lett, azonban nagyon király film. Látszott, hogy nem akarják folytatni az 1-2. rész szálát, azonban a végén lévő jelenet gyakorlatilag verte az egész filmet. Nem spoilerezek, majd megértitek mire gondoltam.

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése