2013. május 27., hétfő

Szerepelj a HB-ben! / Szakdolgozat


Sziasztok.

Itt a lehetőség, hogy mind, megjelenjetek a Hebi-s barmok következő részének végén.
Hogy hogyan? Elmagyarázom.

Mindenki feltehet egyetlen egy, azaz 1db kérdést és mellé eldöntheti, hogy a választ melyik szinkronhangom hangján szeretné hallani.

Szabály!
- Mindenki 1 db kérdést tehet fel!
- A kérdés tartalmazhat a karakterekkel kapcsolatos kérdéseket, részekkel kapcsolatos kérdéseket, visszamenőleg kérdéseket, amiket pl. nem értetteket meg egyértelműen, szinkronhangokról kérdezhetsz, sztoriról, akatsukiról, hebiről, naruto-HB kapcsolatról, Itachiról, Kisame-ről, még akár személyeskedsz is… gyakorlatilag mindenről.
DE ha a kérdés olyan, amire a válasz Orbitális nagy Spoiler (pl. „Hányadik részben hal meg Építész?”) az ilyet értelem szerűen elkerülve, a helyes válasz kikerülésével fogom megválaszolni.

- Ha netán valamiért nem sikerült felfogni, mit jelent az 1 kérdés és többet sikerülne feltenni, mi választjuk, ki melyikre válaszolunk.

- Egy esetben nem kell kérdést feltenned, ha kérést szeretnél inkább, miszerint egy kedvenc mondatodat szeretnéd hallani egy kedvenc szinkronhangod hangján. ^^
- Éééés….igazából nincs több szabály.

Mit kell csinálnod?
1. Leírod a teljes nevedet.
2. Alá a kérdésedet.
3. Alá, hogy ki által legyen megválaszolva a kérdés. (ide is csak név kell)
(+1) Ha szeretnéd, akkor csatolhatsz 1, azaz EGY db képet magadról, amit a kérdés elhangzásakor megmutatok, hogy " ő kérdezi". Ezt nem kötelező.

A lehetőségek megválaszolandó hangok esetén:
Konyi (Építész)
Mardel (Garfield)
Ödi (Csvezér)
Matten (Itachi)
és Yoko azaz Én (Főszereplők)

Sajnos Fecek megy ki külföldre, a többieket meg nem vonom be, mert a távolság miatt nem alkalmasak most.

Pl.
Kukutyin István
Honnan jött az ötlet, hogy Kobi-t behozd?
Konyi
Ha meg van a kérdésed, már csak annyit kell tenned, hogy elküld erre az e-mail címre:

A következő rész (A Hebi-s barmok 18. rész) végén felolvassuk a nevedet, kérdésedet és a szinkronhang megválaszolja a kérdésedet.
Bőven van idő még, elvégre a szakdolgozatomat írogatom, utána fogom a HBnek nekikezdeni, de legalább addig gyűlik.
Úgyhogy csak nyugodtan, mindenkinek van elég ideje.
Természetesen ez nem azt jelenti, hogy ha holnap elküldöd, akkor az veszendőbe megy. Mentem is le.

Csak ügyesen.

Szakdolgozat

Sikerült kib*szniuk velem és még jó sok csoporttársammal, ugyanis így 9. héten közöltél, hogy a témajavaslatok, amik fent vannak a rendszerben nem jók. Az enyém pedig sajnos hajazott az egyikre. Bár messze nem ugyan az volt, mégis újra kellett kezdenem. Így volt rá még 4 hetem megírni mindet előröl, kérdőívet összeállítani, átmenni a szomszéd városba barátaimmal, hogy kitöltsük a kérdőíveket, elemezni, szakirodalmakat olvasni, (amik nagy részét csak 1 hétre kaptam meg, így mindig hosszabbítani kellett, egészen addig, amíg már nem lehetett -.-„), kereszttáblázatot lefuttatni a jó öreg SPSS programmal, stb.… egyszóval: szopás! Keveset aludtam, ettem… éltem… de végül meg lett. Nem is akarok erről többet mondani, már így is kiégtem teljesen. Most tanulom a tételeket, meg prezentációt kell csinálnom, de nagyon jót.



 


 
HB
Aki még nem tudná, a kretén youtube letiltotta a 3. filmemet. Köszönjük az újabb pozitív jelzőt. :P

És a végére egy kis önfuttatás.

A Hebi-s barmok másodjára nyert közönségdíjat. Elsőnek Pécsen, az első 3 részével (xD), immáron Dunaújvárosban a Füves Cs életével.
04.14-én pedig Vas megyében vetítették le a Füves Cs életét és a Különkiadás 2-t, míg Zalaegerszegben előző hétvégén a 3. Különkiadást, amivel bár díjat nem nyertem (mert a 80 év feletti vén fasz zsűrinek a Károly Bácsi köhögése dokumentum jött be), de megkaptam életem legjobb dicséretét, amit egy mellettem kettővel ülő srác mondott a mellette ülő barátjának (és nem tudták, hogy ott ülök nem messze tőlük):
„Ez tiszta JJ Abrams!”
Természetesen sértés egy ilyen csodát egy mondatba rakni velem, de akkor is, ez az eddigi legjobb „eredmény” amit valaha is elértem. :D


Szevahalicsákánycső.

 

Ui.: Szavazzatok oldalt, hogy a következő HB Különkiadás milyen műfajú legyen. Kösziii ^^

Uui.: Elfelejtettem mondani, hogy a filmfeszten többek között nyertem egy 8G-s RÓZSASZÍN pendrive-ot. xD

Uuui.: Ha netán valaki vissza szeretne élni a lehetőséggel és szándékosan bántó-sértő kérdést tesz fel (mert ilyen unatkozó ember MINDIG VAN), gondoljon arra, hogy nálam van a hosszasabb, kigondolt, részletesebb válasz lehetőség és a publikálás ereje. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése