2014. április 15., kedd

Jelenleg (2014)


Üdvözletem mindenkinek.

Egy ideje nem hallottatok rólam, s ezt szóvá téve úgy döntöttem, írok nektek a jelenlegi dolgokról, munkáimról, helyzetemről (lehetőleg a legtöbb rizsa nélkül. :D )

Magamról, az elmúlt időben:
Novemberben egy hét leforgása alatt úgy alakult, hogy én és anyám is felköltöztünk pestre, munka végett. Na, most e mellett kb. semmire nem volt időm. Így nem is csináltam semmi hobbit. A munkát abbahagytam kb. 1 hónapja egyéb okok végett. Úgyhogy most pesten ragadtam. Viszont lett időm. :D
Csak annyi mindent szeretnék csinálni, hogy egy teljesen új érzés született meg bennem, ami szörnyű. :D :D
Rá kellett jönnöm, hogy az élet baromi rövid és gusztustalanul gyorsan telik. :(
 
A Hebi-s barmok:
Még 5 db rész volt eltervezve, aminek 18. részének eleje meg is van rajzolva, azonban nem fogom folytatni. Azért nem, mert már egy teljesen saját műbe akarok kezdeni és kb. szétszakad a fejem annyi ötletem van, amiket meg akarok valósítani. A HBt is szeretném befejezni, de nem úgy, hogy én rajzolom meg.
A problémám, hogy a többi művemet sem én szeretném megrajzolni, mert nem tudok úgy rajzolni, ahogy az nekem megfelelő lenne.
De megígérem, hogy valahogy elétek tárom a maradék 5 rész történéseit, akár egy összefoglalás erejével, vagy elmondom szóba mi történt volna, vagy valami.

A tényleges megvalósítás sokkal jobb lenne, így MOST említeném meg, hogy nagyon szívesen várom a jelentkezőket, akik megrajzolnák nekem, cserébe lehetnek szinkronhangok. ^^


Munkáim:
Hogy ne haljak meg teljesen a munkában, este a maradék 1 óráim alatt, mielőtt fogságba nem ejtett a kóma, elkezdtem a Kurtított Walking Dead szinkronparódiámat, ami nagyon jó visszajelzéseket kapott, de elegem lett a youtube örökös veszekedésével, így azt is befejeztem 5 rész után. Még 1, lezáró részt fogok csinálni és annak is vége.


Ami a legérdemesebb: Az egyik ötletemet, az „Egy új világ gyermekei”t sikerült olyan szintre juttatni, hogy képregény formájában megrajzolja nekem egy srác, aki TUD rajzolni, azonban vele se működnek a dolgok megfelelően, úgyhogy sajnos most arra is rámondhatjuk, hogy „áll”.
Viszont ez ugye képregény lenne. De én imádok vágni, meg szinkronhanggal villogni meg zenéket alá vágni, stb. úgyhogy én magam is elkezdtem megrajzolni (annak ellenére, hogy mondtam, hogy nem fogom).

Tényleg nagyon szívesen fogadnám azokat az embereket, akik tudnak rajzolni és lenne is kedvük nekem, akár HBt, akár a 3 részes ötletemet, akár bármit. Lehet velem kompromisszumra jutni.
J
Itt, vagy a
kurtitottwalkingdead@gmail.com címen is elérhettek (meg facebookon is :D ). Előre is köszönök, bármilyen segítséget (kivéve sztorikkal kapcsolatban, mert az bőven van).

Egyebek:- Sajnos annyi mindent szeretnék csinálni, hogy rájöttem gusztustalanul rövid az élet.
- Forgatni akarok nyáron egy komoly filmet csak tönkre ment a kamerám, meg a laptopom kijelzője.
- Írtam egy könyvet is, amit kiadnak, de majd erről egy másik bejegyzésben később.

- Nézzetek/Olvassatok The Walking Dead-et!
Röviden ennyi.

Kívánom mindenkinek a legjobbakat.
Szevahalicsákánycső.
J


 

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm, hogy reagáltál a kérésemre, jó megtudni, hogy ha bár kisebb zökkenőkkel is ugyan, de viszonylag jól mennek a dolgok. Sajnálom, hogy a HB-t nem szeretnéd az eredeti grafikával lezárni, lehet, hogy viccesen hangzik, de pont a grafika miatt szerettem meg annyira. Minden jót a továbbiakban, ha történik valami, írj egy-egy bejegyzést, ne tarts megint ilyen hosszú szüneteket.

    VálaszTörlés
  2. Hejjhejjhejjhejjhejj... Mi volt ott összevágva azon a képen? Nem tán Trónok harca trón? Nézed avagy olvasod?

    VálaszTörlés
  3. Mindkettő.
    De nem vágtam össze, a trónt megültem, amikor itt volt Magyarországon a makettje kiállítva. :)

    VálaszTörlés
  4. Mikor lesz kész az uj rész mert szarrá unom magam.

    VálaszTörlés
  5. Nyáááá.... az 1AÉ is félbeszakadt, a HB is abbamaradt.... Összebeszéltetek Fekete Danival, hogy megkínozzatok? :D Vagy mi? Pedig úúúúúúúúgy szerettem! Mindenki hülyének nézett, mikor elsütöttem egy benne lévő poént. Nyááá! :(

    VálaszTörlés